Garantie en klachten


Garantie

Garantietermijn
Van al onze producten mag je in alle redelijkheid verwachten dat deze datgene doen wat je van het product verwacht. Op al onze producten is dan ook de wettelijke garantietermijn geldig. Voldoet je gekochte artikel niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website beansbag.nl of mail naar info@beansbag.nl. Je kunt na overleg het artikel kosteloos naar ons opsturen. Zodra wij het artikel hebben ontvangen krijg je daarvan van ons bericht. Wij streven ernaar je klacht binnen 5 werkdagen af te handelen.

Defect bij ontvangst
Als het jou gekochte artikel direct bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen voldoet, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons op via het contactformulier op onze website beansbag.nl of mail naar info@beansbag.nl. Je kunt dit ook doen met het retourformulier dat je bij je bestelling vindt.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website beansbag.nl of via mail naar info@beansbag.nl. Wij zullen binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk op jouw bericht reageren. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie